Vrlkubra sancı gelince sanki kabız olmuşsun gibi ıkınacaksın. Doğuracağını bilmesen o an altına yaptığını sanırsın. Nefe s alıp derinden başını göğüsüne dayayıp var gücünle ittireceksin.Sancı gelince bir daha ama kesinlikle enerjini bağırmaya harcama doktoru dinle 😊 şimdiden gecmiş olsun