12 gün önce cumartesi günü öğle 12.00 civarı sancım olmadan suyum geldi. Doktoruma haber verdim, duşumu aldım ve hastaneye gittik.Açıklığa Nst ye bakıldı.Açıklığım 2 cm.Sancımda çok azdı.Suyum devamlı geliyordu ona rağmen suyum fazlaydı ve doktorum su gelse bile 12 saat boyunca yeterli olduğunu söyledi.Odaya çıkarıldım sonrasında çatal muayenem yapıldı. Doktorum esnekliğin güzel normal doğurabilirsin dedi(muayenem normalde daha erken haftalarda olması gerekti ama ben gitmedim sancımı bekledim) Sonrasında Belden anestezi yapılıp epidural takıldı.Anestezinin etkisini görmedim ve epidural takılırken başımda eğik pozisyonda olduğu için malesef bayıldım çok ağrım oldu oksijen takıldı ayıldım.Sabah 05.00 a kadar 20 defa 2 saate birbelki daha az sürelerle açıklığıma bakıldı. Sancım adet sancısı gibi gece 03.00 a kadar sürdü.Bu süreçte sadece 1 defa epidural aldım sancım çoğalıp sabah doğum yapabilmek için ve kendi sancımla doğuma girebilmek için doktorumla öyle anlaştık.Sabah 03.00 dan sonra sancım giderek arttı.04.00 gibi epidural aldım açıklığım 7 cm.05.00 gibi açıklığım 9-10 cm oldu ve beni doğumhaneye aldılar.Sancılara dayanamaz oldum 1 epidural daha yapıldı ama hiç etkisini görmedim. 45 dk boyunca ebe elini alttan çıkarmadı kurcalaya kurcalaya mahfoldum.(Beni ebenin deneyimsizliği alttan açıklık muayeneler hel derman bırakmadı. Doktor geldi ebeye çok kızdı bu kadının hali kalmamış nasıl doğuracak diye.6 defa ıkındım. 2.3.ve 4. Ikınmalarımda bayıldım oksijen takıldı. 5 ve 6. Son ıkınmalarımda 2 ebe üstten karnıma çöktü ve kese atılma fırsatı olmadan bebek doğdu. Kaç dikişim var bilmiyorum parçalayıp çıktığı için fazla malesef.Beni en çok yoran, doğumda hal derman bırakmayan ebenin alttan açıklığıma bu kadar fazla bakması ve bu süreçte aşırı acı hissetmem oldu.Suyum gelmeseydi sancım gelseydi evde bekleyip biraz sancı çekip gidecektim kısmet olmadı..