pamukannesi25 Böyle yükske sonuç alanlar kanda naptılar ?? Böbrek ağrısı çekiyorum doktor ürolojiyle görüş dedi böyle bişry yaşayan var mı erken doğum bebek kaybı yazanları gördüm korkuyorum 30.haftamdayım
myangelson pamukannesi25 erken doğum bebek kaybı yazanları gördüm demişsin beni okumuş olabilirsin. bana acil hastaneye yatış ve antibiyotik serum tedavisi yapıldı değerim 18 di ama sancım ve kasilmam vardı ayriyetten. Normalde düşürüyorlar tedaviyle
Elisam123 pamukannesi25 benim de hiç bir şikayetim yokken crp yüksek çıkıyordu antibiyotik verdi kullanıyorum pazartesi tekrar baktıracam kanıma geçmiş mi diye
pamukannesi25 myangelson nerede vardı enfeksiyon çünkü idrarda çıkanda oluyomuş sanırım benimde böbreğimde ağrı oluyo düz dik bi şekilde duramıyorum doktorda whatsapptan bişey yapamam ürolojiyle görüş tarzı demiş yani hamileliğimden öncede sorun yaşayıp yatmıştım hastanede1 hafta peki sizin kaçıncı hafta
pamukannesi25 Oznurozdemir antibiyotik mi başlattılar kadın doğumcunuz mu verdi yoksa başka bölüme mi baktırdınız
myangelson pamukannesi25 benim idrar yollarında ve serklaj dikisimin üstünde ödem vardı iltihaba çevirmiş ve kana karışmış hepsi yani hem idrar yollarimda hem rahimde hem kanda vardı 🤦🏻♀️ 19. Haftamda nişanım geldiği için de bebeğe geçti sanırım 27. Haftamda doğum yaptım
Celiktss Benim de 15 çıkmıştı. Burda yazılanları okuyunca ödüm koptu. Hastaneye gittin, hamileliğe bağlı yükselmiştir bişey yok dendi. Testi bile tekrarlamadı doktor Bilemedim
pamukannesi25 Celiktss ağrı falan varmıydı benimde 7 9 falan çıkıyodu ama şimdiki bianda 46 ya fırladı ve ağrım oluyo
pamukannesi25 myangelson hadi yaa bu enfeksiyon işi çok sıkıntılı o zaman pazartesiyi nasıl beklicem bilmiyorum .. bebeğiniz siz iyimisiniz şimdi 🙏🏻 Getçekten bu hamilelik süreci çok stresli bir dönem ya
myangelson pamukannesi25 yani doktorun değerlendirmesine bağlı tabi ama benim kanda çıkınca hatta tahlil yapmadan direk hastaneye yatirmisti beni serklaj dikisleinin oradan da kanlı akıntı geldigi için hemen yatırdı öyle tahlil yaptı kanımda da çıkmıştı. Enfeksiyon çok sıkıntılı gerçekten. Malesef bebeğimi kaybettik 27. Haftamda hastaneye yattigim zaman sancı ve kasilmalarim kesilmedi dikişler de rahimimi yirtiyordu mecburen doktor acil sezaryen e aldı bebeğim 2 gün yaşadı sadece 😔 tam 2 ay oldu bugün 😕 Hamilelik gerçekten çok stresli çevremde hep prensesler gibi geciriyorlardi bende öyle sanıyordum da benim çok zor geçti 😕
Elisam123 pamukannesi25 28. Haftadaydım 15ti 3 gün sonra tekrar test ver belki gribal bişeydir dedi verdim 17 olmuş bende grip belirtisi yoktu bi yerlerde bi enfeksiyon var bir antibiyotik başlayalım 1 hafta sonra tekrar test ver dedi şimdi ilaç kullanıyorum pazartesi ya da salı günü test verecem yine yüksek çıkarsa ona göre gidecem doktora
pamukannesi25 myangelson hadi yaa çok üzüldüm😞 gerçekten psikolojik olarakta bünye olarakta yoruyor dedğiniz gibi kimisi çok tahat geçiriyor bendede birsürü şey oldu dışardan bakan nazlanıyorum sanıcak ama öyle olmuyor işte şimdi iki büklüm geziyorum böbrek ağrısından iki sene öncede böyle başlamıştı bir hafta yatmıştım hastanede kusarak gitmiştim enfeksiyondan acile . Şimdide aynısı olucak diye korkuyorum herkeste bana üşütmüşsündür diyo ama öyle değil biliyorum kum da var bende enfeksiyon 46 da normal değil yani doktorlarda rahat artık biz kendi kendimize yapıyoruz kimse anlamıyor
pamukannesi25 Elisam123 hemen hemen aynı haftalarda başlamış o zaman benimde 28 29 arası başladı ağrım şimdi baya iki büklümüm hamileykende zaten yeterince ağrı oluyor ağırlaştıkça şimdi bide engeksiyon ağrısı başkadı 😞 umarım düşmüş olur sizinki de son haftalara bu kadar yaklaşmışken bide böyle şeylerle uğraşmak kafada kurduruyor insana sürekli
myangelson pamukannesi25 malesef öyle oldu 😔 benim çevrem hep rahattı hamileliği benim başıma gelince şok oldum bende hep öyle olacağım sanmıştım ama çevremde en yakınlarım bile diyordu yemek yapmak için falan kalkıyorsundur vs diye ama halbuki ben sadece tuvalete ve yemek yemeye kalkıyordum yatmam gerekiyordu sürekli ama bunu duyunca bile oh ne güzel yatarak geçiriyorsun hiç iş vs yapmiyorsun ne güzel dediler.. belki de dediğin gibi nazlaniyorum falan sandılar. Bebeğimin cenazesinde yüzüme baka baka düşük mü yaptın dediler hayır doğum yaptım sezaryanliyim 2 gün yaşadı diyorum aman olsun en azından bağınız yoktu daha büyük olsa daha zor olurdu diyorlar hemen arkasından çocuk yapın unutursun diyorlar herkesi yolasim var. Şimdi izine gidicez herkes hicbirsey olmamış gibi eee çocuk ne zaman hadi hamile kal hemen demeye başlayacaklar ve ben hepsine ağzıma geleni saycam 😤 Evet doktorlar da artık bosverdi Allah düzgün doktorlarla karşılaştırsın hepimizi benim doktorum çok iyiydi çok şükür Allah razı olsun ondan
pamukannesi25 myangelson yaa yok artık insanlar nerde ne konuşulması gerektiğini bilmiyor bilmediği gibide herşeye yorum yada akıl verme olayına giriyolar herkes ama herkes herşeyi çok bilmiş empati yok düşünce ypk ağzımı kapatıp oturayım demek yok susmıcaksın gerçekten ne derlerse vericeksin ağzılarının payını bozucaksın ondan anlıyolar. Ne diyim Allah güzel insanlarla karşılaştıraın hepimizi. 😞
myangelson pamukannesi25 bilmiyorlar bana hep düşük yaptım gözüyle bakıyorlar ya da karnımda öldü sanıyor herkes. Kimse doğup yaşayıp öleceğini dusunemiyor. Halbuki selasi bile verildi yavrumun cenaze namazını bile kıldılar. Eşim öldüğü halde ismini okudu abdest aldırdı yavrumuza ama millet bunu anlamıyor çok basit bir olay diye görüyor. Gerçekten susmayacaksin böylelerine zaten artık susmayı da düşünmüyorum arkamdan ne derlerse desinler. Amiiin amin 🤲🏻