Mervegc çabuk şişen bir yapınız varsa normal. Ben çok zayıf hamile kalmama ragmen karnım hemen buyudu. Çünkü azıcık fazla yesem karnım hemen şişer. İlk üç ay kilom aynıydı ama karnım buyuyordu. Şuan 31+5 haftalığız.Hala sadece karnım var ama 10 kilo aldim. Bebeğin gelisimi de güzel çok şükür. Vücudunuzu tanimaniz önemli. Bebeğe yarayacak şeyleri yiyip kendinize boş kalori almamaya bakarak kafaya da kiloyu takmayarak ilerlemek en iyisi. Hamileliği kiloyla strese girmeden geçirmek daha iyi. Yürüyüş yapıp her zaman yediğiniz gibi yemeye devam edin. Her hamile farklıdır kimisi 5 kilo almış doğuma gider kimisi 20