Bende 29 eylüle randevu aldım ense kalınliklarina bakılması için.ikizlere hamileyim.bugun 11 haftaligiz.doktorum ikiz gebelikte ikili tarama testinin gereksiz olduğunu sonucun hangi bebek için gelicegini bilemiycegimizi söyledi o yüzden yaptırmiycam ama hem ikiz hamile olup hem ikili tarama yaptıran var mı acaba merak ettim