Elif-dogan Aynen tum hamilelere sesleniyorum birsey cikarsa sakin bebeginize ve kendinize stres yasatmayin , ben 3 afta once yasadim ve cok zor gunler gecirdim aklimi kacirmak durumdaydim , amnyosentez veya kornyo vilus yapiyorlar orda hersey cikiyor kornyo vilus yaptilar haftam kuccuktu 13 falandi ÇOK ŞUKUR YUCE ALLAHIMA HER GUN SUKREDIYORUM GUZEL MEVLAMA CIKMADI HIC BIRSEY SADECE COK PISMANIM BEBEGIMI COK UZDUM , aylem uzuldu esim benimle bile maf oldu sakin uzmeyin kendinizi kizlsr allaha siginin yanilma payi var bunlar doktorlari yarin oburgun birsey olursa yani cocuk oyle dogarsa gidipte davaya verme diye , sadece risk diyorlar olasali payi degil … benim icimde korku biraktilar halende devam ediyor bu korku aman birsey varmi olucakmi nasil dogucak sakin siz yapmayin