[silindi] Nev-8 Almancaydı tarif senin için çevirip kırpıp attım canım quark dediğinin yerine süzme yoğurt yada labne kullanırsın ♥️
Avcib eyoli ben listeye uyumuyorum az yiyorum normale göre şu içiyorum bol bol düzelmiş şekerim insulun kullnyorim
Efemel eyoli İlk başlarda kasiyordum ama ne yalan soylim artk saliyorm bazen çok yoruldm artk hergun ne yicem derdinden