Benimde 31 de çok fazla 6 7 su bardağı denecek kadar kanamam oldu yatışım yapıldı ama çok şükür iğne ilaç serumlarla geçti bi süre kahverengi akıntım devam etti evimize geldik o günden beri prosgestan proluton kullanıyorum 36+0 olduk korkma gönlünü ferah tut 🙏🏻