Senagg crazymommy test yok kii😂😂 hiç ümidim yok inan ki pazartesiyi bekliycem direk kan veririm belki gelmezse🤭 ama gelir kesin 🥴
Senagg crazymommy tabiki 🙈 inşallah bebiş varsa gelmesin yoksa da hemen gelsin. Çok agresifim valla kocamdan hıncımı alıyorum resmen 🥴🥴
Senagg crazymommy o kadar da nazımız çekilsin ya hu 😅 hem alışsın hamilelik olunca daha fena olurum gibi🥴🤣
Suna2006 crazymommy crazymommy kırılmayın ama orda çizgi görünmüyor olsaydı mesafeleri biraz daha yakın olması gerekiyordu gösterdiniz yerde ikinci çizgi olmuyor
1ciftyesilgoz Canım bi kere kimyasal geçirmişsin bence reglden önce test yapma en az bi iki gün geçsin . Aynı stresi üzüntüyü tekrar yaşama diye söylüyorum . Adetten önce öğrenince sürekli beta takibi yapıyorsun o stres zaten insanı kanser eder .
Papiiii crazymommy canim bilmiyorumli varmi yokmu ama benim adetime 6 gun var post actim istersen gir bak testim gozle gorunur kadar silikk.Ama umut edemiyorum insallah gebelik vardir.Sendede insallah vardir ama acikcasi ben goremedim bende 6 gun var adete sadece onla kiyaslaya bildim bendeki gozle gorunur istersen bir bak bilemedimki simdi bekle sen adetin gecikirse test yap bende oyle yapicam
crazymommy Senagg 2 test daha yaptım canım ikiside pozitif çıktı perşembe kan verip pazartesi doktora gideceğim değer yüksek çıkarsa 🥰 10 gün geçti hala regl olmadım sen naptın
Senagg crazymommy oo hadi bakalım inşallah hayırlısı ile 🥰 🤲🏼🤲🏼 haber ver bana da 🙈 benim adetim bitti çalışmalara devam işte 🤣🤭
Senagg crazymommy canım sesin çıkmadı ya hu naptın merak ettim. Geliyor mu güzel haberler inşallah 🤲🏼
_almirasmom crazymommy bız erken gebelik testı yapıyoruz adete 7 gun kala öğrendim sız dırek gününüz gecmeden normal test almışsınız
crazymommy _almirasmom Bu çok önceki paylaşımım ama ben erken gebelik testine inanmıyorum artımed beta değerim 4 iken çıkardı çizgiyi yani bence onlar yalan dolan