Bilge-96 crazymommy bu test negatif maalesef.. silik çizgi dediğiniz de zaten testlerin altında normalde olup hormon seviyesine göre ıslanan çizgi. Onu görüyorsunuzdur
crazymommy Bilge-96 Anladım canım daha önce bu testi defalarca yaptım çıkmıyordu hiç bu sefer çıkınca acaba dedim
Suna2006 crazymommy crazymommy kırılmayın ama orda çizgi görünmüyor olsaydı mesafeleri biraz daha yakın olması gerekiyordu gösterdiniz yerde ikinci çizgi olmuyor
Sdnrysf crazymommy adet biter bitmez başla 2 günde 1 ilişki olsun adet bitiminde de olabiliyor yumurtlama
crazymommy 2pasaannesi Öyle gözükmüyor kamerada çıkmıyor çünkü, zaten ben çıplak gözle bile zor görüyorum 😊
Bade0022 crazymommy aşkım hevesimi kırmak asla istemem ama benimde bir kaç ay önce böyleydi negatif çıktı en azından daha belirgin olsa daha iyi olur bence 3 gün daha sabret bekle
Senagg crazymommy benim de geliyor sanırım akıntımın rengi değişti 🤦🏻♀️😅 havalardan da olabilir gecikme belki. Bir stres tabiki en çookk 😅
Senagg crazymommy test yok kii😂😂 hiç ümidim yok inan ki pazartesiyi bekliycem direk kan veririm belki gelmezse🤭 ama gelir kesin 🥴
Hilal3425 Moral bozmak istemem ama yok gibi gerçi çokda erken benim reglim 1 gün gecikince silik cizgi göründü hafif pembe yani