Uneremine 23+2 enfeksiyon yüzünden suyum delindi suyum geldi ikizlerimde ve rahım agzı 3cm acılmıstı bebegin biri baş biri makat(popo geliş) di daha sonra baş olan da makat döndü cok direttiler normal için ama makat geliş onlar için cok riskliydi dönderirken Bi yerleri kopabilir sonuc ölü doğum okur zatn yaşamaz dediler cok direttiler bende sezeryan için direttim eşime yalvardım canlı olsunlar diye eşim hastaneyle tartışarak sezeryana zorlattı cok şükür sezeryan oldum pişman degilim canlı doğum oldu minicik leri küvezde iki kez gorebildim ama maalesef 10.13 gün yaşadılar bizim haftamız riskli idi 24 olsa daha iyi olur demişlerdi inşallah bebegin iyi olur 🤲🏻 inşallah sağ sağlim kucagına almak nasip olur cok zor sürec olur ama sabret umut et olurmu umudunu kesme veren de Rabbim alanda Rabbim iyi düşin hep onlar cok güclü ve savaşcılar gerekirse 5 ay yatsın küvezde iyi olsunlar ben hep böyle diyordum bize nadip olmadı inşallah size sag saglim kavuşmak nasip olur🤲🏻