QulizadeLamiye Elayfers son 0 gun yani 40+2 hafta ne gelen var ne giden cumya kadar bekliyoruz dedi dokturum gelmezse suni verecek😏suniyi alipda acilma olmiyacandan cok korkyorum 😣inwallah sezeryan olmaz
Elayfers QulizadeLamiye inşallah gönlünüze göre bi doğum olur patron bebek maalesef benim de normal planlandığı halde sezaryen oldu
Elayfers QulizadeLamiye yani daha dört gün oldu doğum yapalı ama ilk gün dışında çok zorlanmadım diyebilirim