Noname9492 o haftalarla başlayıp şu ana kadar hala aynı şikayetlerim var 37+2 deyim hep günlük ped kullanıyorum sık sık değiştiriyorum. Bu böyle doğuma kadar devam ediyor korkmayın. Zaten 35 geçmişsiniz Allah vaktinde versin ama doğum olsa bile bebeğinize bişi olmaz siz içinizi ferah tutun son zamanlar dikkat edin bol bol dua edin geçiyor zaman hızlıca bana doktorum 38+2 ye gün verdi yani haftaya bu saatlerde inşallah bebeğimi emziriyor olacağım 🙏😍 buna odaklanıyorum sizde öyle yapın