35+1 olduk🥰 kasıklarıma sinir ağrısı girip duruyor ayakta bi yarım saat durayım zorlanıyorum ve bebek vajinama aşırı baskı yapıyor çişim gelip duruyor akıntım var hatta bazen ter mi amniyon sızıntısı mı evham yapıyorum normal di mi artık bu durumlar😢