Nskyhn ama sen böyle kendini üzersen olmaz ki onun şu an en çok senin enerjine, anne sütüne ihtiyacı var değil mi 🥹 sağlıklı olsun, iyi olsun da bir hafta çabucak geçer kuzum. Sen de o arada toparlanacaksın, kendine geleceksin, sütünü sağacaksın ki o da senden güç alsın 🙏🏻