Nskyhn aşkım neden ağlıyorsun. Haftan gayet iyi bebek de iyidir emin ol. Birkaç gün küvezde kalabilir ama kolestazın onda yarattığı stresten çok daha iyi olur bu onun için. Sen çok güçlüsün, minik kuşun da çok güçlü. Belki hiç küveze bile gerek kalmadan annesinin kollarına gelecek iyiyi düşün. Ağlama, daha fazla strese sokma minik kuşu da, kendini de. 🙏🏻