Nil- Minigim38 sizin ki tam Farklı bir deneyim olmuş can acısı olmasada psikolojik olarak kötü olmuş gibi
Nil- 4peynirlipizza hayır aslında en güzelini sizin doktorunuz yapmış arkadaşımın doktoru da çatı yapmadan arkadaşımı gayet acısız bir şekilde normal doğurttu her doktorun uygulaması Farklı oluyor
aslignn Bende burada o kadar şey okudum ama korkulacak bir şey asla değil. Rahat bırakınca insan kendini ne olduğunu bile anlamıyor. Kasmamak önemli canım hamişler ❤️