Nil- abartma değil de kasma konusunda katılıyorum. Benim normalde acı eşiğim yüksektir,açıklığıma bakarken resmen hastane inledi. Çünkü acayip kastım, ve büyük ihtimal bununda etkisi vardır 30 haftadan sonra hiç ilişki yaşamadım. Birde bazı ebenin yada doktorun eli ağır oluyor diğerinin hafif. Birde ebenin azizliğine uğramıştım ben