drmeri Ysmndnz ayyy ben de geçen hafta doğum yaptım güzelce evde banyoda, kordonu kestim, bebeği giydirdim yattık uyuduk 🤣🤣 şafak sıkıştırıyor, zTen düzgün uyku yok, olan uykularda hep hastanede doğumda rüyalarla falan geçiyor 🤩
Ysmndnz Pelinminnos seninki de nazliii gelmiyor 🥳😀 bakalım önce hangimiz gidiyoruz bu postu kaydedin arkadaşlar ilk önce giden yorum atsın bende gidiyorum diye 🥰
drmeri Ysmndnz bunu tecrübe etmeyi çok istiyorum. her kadın bunu yaşamalı diyorum, böyle bir nimeti tadalım istiyorum.
Ysmndnz drmeri Ben tattım gercekten agri sizi bir yana o acıyı çekerken sonunu hayal ederek çekiyorsun bebeğime kavuşacağım doğacak kime benziyor nasıl birşey diye ve sonunda kucağına veriliyor ya o an tarifsiz aldığın haz. Zaten direk haykira haykira ağlamaya başlıyorsun bebeğinde ağlıyor seninle yaş dünyanın en güzel duygusu bu olsa gerek 🥰
Ysmndnz annebebek6748 Bekleyenler kulübü 🥰 her gün bir heves hadi bugün hadi bugün . Eşimde benden sabırsız bazen ara ara sancı geliyor belimden karnımdan ben o ara kivraniyorum eşim hemen kalkıp içeri gidiyor üzerini değiştiriyor 😂😂😂 geliyor mu gidiyor muyuz yok yok diyorum gel otur panik geçti
Ysmndnz Kbraataselim aminnn inşallah Eylül anneleri gerçekten doğum yapan ve bekleyen sayımız çok fazla 😀
Ysmndnz Eliiiiif 😂 inan bende her gece doguruyorum her sabah olunca vazgeciyor tık yok ev işlerine devam 😀
Ysmndnz Misssitare hadi hayırlısı ben umudumu kaybettim . Diyorum ki Eylül anneleri hepiniz doguracaksiniz en son ben gidip doguracagim 😆
Ysmndnz 2koftemom Evet sende yakalamışsin eylül ayını hiç belli olmaz o son tarihten öncesi bile gelebilir 🥰