Ysmndnz Sanırım en çok doğum Eylül de gerçekleşiyor ve daha eli kulağında bekleyen annelerimiz var . Her gün 3 5 kişi doğum yapıyor Eylül de bende bekliyorum bakalım 1 haftaya 😆
Ysmndnz Sleepless_Mother ooo sende gidiyorsun hayırlısı ile 😆 ya o kadar heveslendim ki 37. Haftadan beri bugün yarın bugün yarın diye 39 bitecek gelmedi hala nazlı bebek. Benim diğer çocuklarım 36 ve 37 de kendileri gelmişti ama bu nazlı çıktı .
Ysmndnz Esra33-34 Seni de gönderiyoruz desene benimki doğal yolla olacağı için doktorum 41 e kadar bekleriz yasemincigimmm dedi ve böylede uzattı 😆 halbuki diyorum 38 de ver sanciyi vermedii
Esra33-34 Ysmndnz ozamana kadar normal gelirse normal olacak gelmezse alıcak gercekten zorlanıyorum sağ böbreğimi teslım ettim artık 🤣 ağlıcam utanmasam doktoruma😁
mayis13 Ay şok şükür pazartesi doğum daha dayanacak takatim kalmadı şuan gebeliğin başlarında olduğumu düşünemiyorum 😅😀😀
Ysmndnz mayis13 Senin yerinde olmayı çok isterdim gerçekten yani günü belli olsun ona göre gün sayar kendimi teselli ederdim. Ha bugün ha yarın her gece yalancı sancılar cidden çekilmiyor son hafta 😆
Ysmndnz Minisssko Hadi gözün aydın bak seninde günün belli sanırım Eylül ayında en son doğumu ben yapacağım hepinizi dogurtum hikayelerinizi okuyup gidip bende doguracagim 😆 benimde 21 Eylül 40 hafta bitiyor ama doktor bekleriz dedi 41 e kadar hiç umut bende 😆
drmeri Minisssko doktorum sezaryen istersen diye gün verelim diyor ama bebek dün kanalda dedive rahmim cok yumusamis cati muayenesinde. bu raddeden sonra istemiyorum inşallah kendi güzelce gelir oglusummm
Ysmndnz drmeri sana söylemişler ben dün gece doğurdum rüyamda 😆 doğurdum eve geldim hemen korse taktım ertesi sabah karnım dümdüz aynaya bakıp bakıp mutluluktan ağlıyordum çok güzeldi ince belim 😂
Ysmndnz drmeri inşallah kendisi gelir gerçekten normal doğumdan sonra hemen ayaklanıyorsun hiç birşey olmamış gibi normal hayatına devam edebiliyorsun
Ysmndnz annebebek6748 Bekleyenler kulübü 🥰 her gün bir heves hadi bugün hadi bugün . Eşimde benden sabırsız bazen ara ara sancı geliyor belimden karnımdan ben o ara kivraniyorum eşim hemen kalkıp içeri gidiyor üzerini değiştiriyor 😂😂😂 geliyor mu gidiyor muyuz yok yok diyorum gel otur panik geçti
drmeri Ysmndnz ayyy ben de geçen hafta doğum yaptım güzelce evde banyoda, kordonu kestim, bebeği giydirdim yattık uyuduk 🤣🤣 şafak sıkıştırıyor, zTen düzgün uyku yok, olan uykularda hep hastanede doğumda rüyalarla falan geçiyor 🤩
drmeri Ysmndnz bunu tecrübe etmeyi çok istiyorum. her kadın bunu yaşamalı diyorum, böyle bir nimeti tadalım istiyorum.