Niidos Rica ederim ne demekk o daha yenisiniz sağlıkla gelsin inşallah bebisiniz tabii karar sizin ama ceyhun beyi şiddetle öneririm o kadar iyiki her evrede anlatamam ve dedigim gibi normal doğum yanlısı çok şükür doğumumda oyle gerceklesti kimi doktor bebek hemen ciksin ugrasmayayim diye kesi atiyor ceyhun bey kesi bile atmadi benim biraz yirtilmam oldu o da kucuk biseydi 2-3 dikis vardi o kadar. 🥰