Herkese merhabalar 🤦🏻♀️ sibel mutluya gidiyordum ama hastane değiştiriyor, gittiği hastanede sigortam kapsamıyor maalesef ki… Ceyhun ateş çok duyuyorum ama bi o kadar negatif yorumda duydum. Son ana kadar normal doğum diyor sonra sezaryenle alıyor diye:( o kadar kafam karışık ki.. ben maalesef panik atak hastası olduğum için her doktora güvenemiyorum yani güvenemeden de muhtemelen doğuramam çünkü çok stresli biriyim 😭 var mı başka doktor önerisi olan:(