Kaahvelii Benimde beklentim 37 de dogurmakti 😀 diğer çocuklarım 36 37 de kendi istekleri ile geldikleri için . Gerçi bu bebeğim niyetlendi 35 te sancı başladı doktorum çok erken dedi dogmamasi için ilaç kullandirdi bana 2 hafta çocukta küstü gelmiyor artık 39+2 olduk sanırım 41 42 de suni ile zorla alacağız artik