İlk oğlum Sezeryan 40+3 de olmuştu şimdi ikinci oğlum muhtemelen Sezeryan olacak ama (Dua ediyorum allahim anlamadan bilmeden bu normal olsun hastaneye 10 cmle gideyim devlet takipliyim mecbur o an dogurtulayim diye) Ayrıca sezeryan olsam bile doktorun verdiği tarihte değil bebeğimin seçtiği tarihte gelmesini istiyorum 🥲
Yarın 31 haftalik olucam 37 de gelse ne güzel olur diyorum bu doguranlar 37 de nasıl doguruyo… var mı benim gibi kafasında böyle şeyler düşünen anne adaylari 🤭