eylul1809 ben gebeliğimi regli gecikmemin 3.günü öğrendim. Değer 124tü. Arada bir değer 2 günde bir takip edeceksin dediler. 2 gün sonra kan verdiğimde değer 237 gibi bir şey çıktı. O gün kanamam başladı. Acile gittim büyük ihtimalle kimyasal gebelik kese oluşumu yok müdahale edemeyiz, tek yapacağın şey dua etmek tutunması için dediler. Ve ertesi gün sabah şiddetli bir ağrı ile uyandım afedersin 30 dk wcden çıkamadım, o kadar kan boşaldı içimden. Ve 10 dk geçmeden kendime geldim. Kadın doğuma gittim, düşük olduğunu içimde parça kalmadığını söyledi.