Mamacita1 ben dün inanılmaz bir bel ağrısıyla doktoruma gittim, normalde randevum yarın dı ama dayanamadım. Betama bakıldı betam yükselmemiş. 600 lerde olması gerekirken 132 de kalmış. Doktor kimyasal gebelik ve bikaç gün içinde kanaman olucak dedi. Çok ürküyorum açılçası. Bugün hiçbir ağrım yok. Göğüs ağrım bile geçti. Umarımmağrısız sancısız sonlanır ve takrar gebelik nasip olur 🙏🏻