FatmaaaAlya DahIia Evet o doktor Hayat Hastanesinde sanırım ama Yasemin Karaman çok iyi bir doktor öneririm 😊
DahIia FatmaaaAlya Yasemin hanıma gidiyorum zaten ben de . Memnunum çok . Umarım süreç sonunda da memnun kalırım
Bzkrttt Kbrmrt ben uzun zamandır gidiyorum da şimdi gitsem Doğuma kadar tekrar uzayabilir diye biraz ertelemek istiyorum o yüzden doktorun şatı muayenesi yapmadığına emin olmam lazım 🙈
Kbrmrt Tirtisin-annesi Doktorun en başta verdiği dosya. İçinde kitapçıklar var ve ay ay yapılacak işlemler.
Kbrmrt Tirtisin-annesi Her doktorun sistemi farklı olabilir. Özeldeki doktorum dosya verdi. Devletteki doktorum kağıda yazarak takip ediyor :)