Bzkrttt Kızlar çatı muayenesini doktorlar kaçıncı haftada yapmaya başlıyorlar acil yardım ve bu hafta doktora gidicem şuan 35+6 hamileyim doktor çatı muayenesi yapar mı
Dygeymen Bzkrttt 33 haftalgm dujden beri 3kere yapildi hocte abartcak biseyi yoktu kendimi kasmafm biseude hissetmedim.sonrasindada iyle agri aci fln sifir
Bzkrttt Doktorum Gaziantep Medical Park Hastanesi Abdullah göymen acaba Abdullah bey hangi haftada yapıyor bilgisi olan varmı
tubasd EdaKnayenkartal aclik tokluk kanima baktirmisti bir iki kere doktorum sonrasinda yüklemeye gerek yok demisti yatırmamıştım
esrasd Bzkrttt hiçbir şey yok 37’de yapıldı bir dk bile sürmedi. Kendimi kastığımla kaldım. Doğuma kadar da bir daha pelvik muayene yok dedi.
Deletedmom831 Bzkrttt Canım benim doktorum 38 de yaptı 2 hafta sonra gel dedi 40 da tekrar baktı 1 cmdi her iki muayenede normal doğurabilirsin dedi cok sükür zorda olsa suni sancıyla doğurdum
Bzkrttt 36+3 te doktora gideceğim çatı muayenesi yapar mı ona göre gideceğim Doğum da temiz olmak için ağdamı erteliyorum da
Bzkrttt Kbrmrt ben uzun zamandır gidiyorum da şimdi gitsem Doğuma kadar tekrar uzayabilir diye biraz ertelemek istiyorum o yüzden doktorun şatı muayenesi yapmadığına emin olmam lazım 🙈
FatmaaaAlya DahIia Evet o doktor Hayat Hastanesinde sanırım ama Yasemin Karaman çok iyi bir doktor öneririm 😊