Çok şükür bugün kendimi çok iyi hissediyorum sadece kuru öksürüğüm var o da çok şiddetli değil onun dışında halsizligimden eser kalmadı. Yani farkında olmadan aslında atlamışım sonlardayim artık ama hiç farketmedim yani iki üç gündür böyle grip başlangıcı olur ya öyle sanıyordum Allah’ım kimseye yaşatmasın.