Ebrukunkul bende yeni atlattım 18 haftalıkken. Ateşin 38 i geçmesin dikkat et, kan sulandırıcı muhakkak kullan, bir de corona şekeri yükseltiyor, muhakkak kan şekerine baktır, açlık tokluk yaptır, şekerinin yükselmesi, bebekte suyun artmasına neden olur, böyle bir durum olursa diyete girersin düzelir. Ama ne neyden kaynaklı bil diye yazıyorum. Onun dışında bebeğe bi şey olmuyor, merak etme.. benim doktorum bağışıklığı güçlü bi bebek olcak vardır her şeyde bi hayır demişti :)