YagizAsyaMom Kızlar dün öğlen tahlili sonuçlarım çıktı kanım 7 küsüre düşmüş 8 di en son doktor kanın çok düşük yarın hemen gel yazmış. Bıktm demek istemiyorum asla öyle bir şey demem. Ama beni çok yordu bu durum ne yaptım ne içtiyse olması toplanmıyor bu kan. Bütün gece uyuyamadım 9 da evden çıkıp gideceğim doktora bu saat oldu hala ayaktayım. Korkuyorum açıkçası ne diyecek diye en son çare hemotolağa yollarım demişti ama bilmiyorum kafam çok karışık. Ezan okunurken hepinize dua ettim. Allah ım kimseyi evladıyla sınama diye. Benim küçük garip oğlumda hiç bişey dem Habersiz tekmelerini savuruyor du annem benim yaaa💖 Due edin kızlar lütfen kilom var şekerden korkuyordum o çıkar diye bu sefer kan sorunu yapıştı yakama
Hana_33 YagizAsyaMom kiz benimde 7lerdeydi hatta doktor daha kan topluyamiyoesun nasıl dogurcan dedi bende inat ettim pekmez içtim bol bol çekirdekli kuru kara uzum yedim bunlar hep kan sende dene cnm sabah aç karnına iç pekmz
Yesimalmila YagizAsyaMom kan transferi yapılabilir bende seninle ayni durumdaydim gecen hafta 4 unite kan aldim 5 gün hastanede yattım bu değerlerle doguma girmek gerçekten risk benim 36. hafta oldugu icin risk almak istemediler doktorlar
Aysgl2412 YagizAsyaMom benim de çok düşüktü. Ama ben ilaç kullanamıyordum yan etki yapıyordu. Doktorum sidefer diye bi ilaç önerdi. Onu kullandım ve ilk kutuyu bitirdikten sonra bile kan seviyemde artış oldu. Tabi hala düşük olduğu için kullanmaya devam ediyorum. İstersen doktorunla görüş bu ilacı da sor denemende fayda var👍🏻
YagizAsyaMom Hana_33 inna ki şekerini yükseltmekten başka bir işe yaramıyor 4 ay aralıksız sabah akşam içtim
deletedmom6295 Hana_33 özür dilerim ama üzüm ve pekmezi öneriyorsanız arkasına ŞEKER probleminiz yoksa diye not düşün. bunlar herkesin yiyebileceği besin maddeleri değil. kaş yapayım derken göz çıkartmayın.
Asli33 Yesimalmila bende aynı durumdayım benim de 8 e düşmüş doktor bakalım ilaçların dozunu arttıralım olmadı kan nakli gerekecek dedi. Nakilden sonra yan etkisini gördün mü canım ?
Yesimalmila YagizAsyaMom c.tesi taburcu oldum . p.tesi tüm kontrollerimi yaptirdim şükür bebeğim de bende iyiyiz. aksine halsizligim falan gecti yüzüme renk geldi kansizliktan göz altlarım morarmış rengim sapsari olmustu artik. kan degerim suan 11 in üstünde inşallah doğuma kadar düşmez. kan hapina devam ama gunde 2 kere 😑
Cananscs Hangisi değerlerdir ne yaziyo yani bendede düşük ama kaçta olduğunu sormadım esim tahlilleri almıştı
Cananscs YagizAsyaMom bende 12 yazıyor ama doktor çok kansız kan ilacını kullansın kullanmazsa doğumda çok zorlanır serumla destek alır demiş eşime
Yesimalmila Asli33 doğumun yakin değilse ilaçlar ise yarar belki hayir hic bir yan etkisini görmedim kendimi daha iyi hissettim hatta. ilk gün kan alirken azcik gözüm falan karardi oda anlık bişey gecti hemen sadece hastanede yatma kısmı cok kötüydü cok sıkıldım. en az 10 olmalı demisti doktor kan degeri için.
YagizAsyaMom Yesimalmila ahh maşallah ya inşallah benimkide böyle yükselir. Peki gerçek kan mı yoksa damardan serum fln mı verdi doktorunuz
Annisshh Kızlar benimde düşüktü daha dün tahlil yaptırdım 10lara anca çıktı maltofer kan ilacı kullanıyorum onu bir deneyin isterseniz
YagizAsyaMom deletedmom6295 evet pekmez sırf şeker çıkarıyor. Haftada 1 gün et Bi gün balık 1 gün bakliyat şeklinde besleniyorum. Doktora sorduğumda gıdalarla yükselmiyor demek ki dış takviye yapılacak dedi
Yesimalmila YagizAsyaMom gerçek kan gunde 1 ünite 1 tana serum b12 vardi icinde. İnşallah düzelir ihmal etme ama bi an önce önlemini al benim bi hafta 8 den 7 ye düştü cok hızlı düşüyor. bakalım doktorun ne uygun gorcek yaz bana da merak ederim 😙😊
Rumeysilam YagizAsyaMom Bunu öğrendiğim çook çok iyi oldu🌟 demek ki izne ayrılmamamın hiç bir mantığı kalmadı artık😅 demek ki zorunlu dedikleri mantık buymuş, şimdi anladım. Teşekkür ediyorum🌺
deletedmom6295 YagizAsyaMom tüm yöntemler denendikten sonra (kan ilacı, şurup vb) kan takviyesi yapıyorlar bildiğim kadarıyla. şifası tez olsun strese sokmadan huzurlu bir hamilelik geçirtsin inşallah🙏🏻
Asli33 Yesimalmila teşekkür ederim bilgilendirme için ☺️ Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🤲🏼