Senle1 geçmiş olsun öncelikle aynı soruyu bende sormuştum böyle yüksek çıkıyordu sancılar emin misiniz doğum sancısı olduğuna diye tarifine göre ve tabloya göre bunlar doğum sancısı demişti ama durumu belirleyen bende açıklık oranı ve vajinal incelmeydi beni sizden ayıran en büyük farklılık bu sizin açılmanız daha çok olurdu diye düşünüyorum doğum sancısı olsa bende 5e yakın açıklık ve çok çok incelme var neredeyse doğuracaksın burda iki saate demişti doktorum bir ilaçla sabaha kadar kalmasını sağladık sadece çünkü annem yanımda değildi onun gelmesini bekledim ben toksa aynı gün doktorum gördüğünde doğacaktı 🥹 pozitif olun ve asla kendinizi korkutmayın bunun dışında inanın bir tavsiyem yok ekstra hiç bişet yapmadım bende