Dibekli BusraAltiok yok canım gitmedim ağrılarım başladı belki dogum sancısıdir bekleyeyim dedim insallah sancidır 45 dakikada bir geliyor şimdilik.
Dibekli BusraAltiok insallab seninde sancılarını gelir bir an önce dua edelim.🙂emin değilim ama insallah yalancı sanci değildir.
BusraAltiok Dibekli valla bilmiyorum artik umudu artık kestim 41 de yatışa kalacak gibiyim bu gidişle
Arzuayaz Valla bende beklmedym simdi geliyorum hstaneden son adet tarihimi baz aliyorz diyorlar 40 hafta gorunuyorm ultrasonda 38 diyor detaylida 37 hergun cati muayenesi , nst’ye baglanip duruyorm 😔😔
BusraAltiok Arzuayaz kıyamam canım ben de bugün 40 hafta oldum son adet tarihine göre pazartesi gideceğim bakalim devlet mi sizinde ne zzman yatis verecekler aceba bilgi vermediler mi
Arzuayaz BusraAltiok Canim benim dogumu tetiklesin diye cati muayenesi yapiyorlar kahverengi akintim basladii dogumum yakin yani hergun nstye gidicem iste hafta sıkıntısı cekiyorm özel takipliydim fakat devlet hastanesine gidiyorum suan
BusraAltiok Arzuayaz benim daha hiç yapılmadı çatı muayenesi pazartesi kontrol var bakalim 3 günde bir çağırmaya başladılar benide
Arzuayaz BusraAltiok bas asagi donmusmuydu kuzum benimkisi dogum pozisyonunda fakat daha kanala inmedi birde ikinci gebelik oldugu icin basladilar dogumu tetiklesin diye ne inatci kız çıktı anlamadm😄 gunluk gidip gelicez artk
Arzuayaz BusraAltiok kanala inse duramazsn kuzum cok agrin olur allahim bir avazda kurtarsn bizleri dualarim sizinle🥰
Arzuayaz BusraAltiok Ay hadi gözün aydin canim bende hastaneden geliyorm sancım çıkmıyor açılmam yok bekliyorm bkalm 2 hafta flan tutarsızlık vardi iste sanrm onun icin bekliyorm suanlik her sabah nst ve cati muayenesi bakalm ben ne zmaan dogum yapicm😊