Dibekli onelastgoodbyy ara ara gelip gidiyor canim benim nisan şsu falan gelmedi ama belli bir aralığı yok bende bazen sık gelip gidiyor bi duruyor sonra tekrardan gelip gidiyor benimde ilk doğum olduğu için çok anlayamıyorum 😔
onelastgoodbyy Dibekli ben de öyleyim ya ilk dogumum deneyimim yok maalesef. Çekeceğimiz var demek ki.. sadece yalancı sancinin bu kadar ağrılı olması garibime gitti öyle sormak istedim sana da.
Dibekli onelastgoodbyy cok ağrılı ise bir doktora görünün isterseniz benim çok ağrılı değil sancilarim
onelastgoodbyy Dibekli gittim canım 80 90 civarı çıktı nst de sancim. ama bebek kanalda değil o yüzden doğum başlamamış daha öyle söyledi.
nfssultan1 BusraAltiok dünden beri belime bizim buralarda yel girdi denir o şekilde bir yel giriyor bugün de sıklaştı acaba sancı mı onu da ayırt edemiyorum 🤦 Belirsizlik de zor valla ha doğdu ha doğacak uyku uyuyamaz oldum
BusraAltiok nfssultan1 bel ve kasık ağrısı doğum başlangıcı diyorlar ama benim de ilk olunca bi bilgim yok vallahi
yagmur_s BusraAltiok valla gayet iyiyim. Ağrılarım şükür çok az bebek emiyor sütüm direkt geldi 🥰 iyiyiz yarın çıkacağız eve.