Neslihan1935
ihyacım olan post 39+6 bende sabah randevum var heyecandan uyuyamıyorum doktor ne diyecek korkuyorum kuşkuluyum stres yaptım iyice gelmeye niyeti yok gibi 40 I geçsin istemiyorum. Ne yapacağız böyle yalancı sancı oluyor pıt gidiyor Kasılmada yok 3 gündür filan sıkıntılı bir duruma girdim