Sare_benan egemomss 20 +4 haftalık bebeğim dediğiniz gibi göbeğimin alt kısmında başladı çatlaklar iyi olsunlar demekten başka çare yok sanırım 🥹
ebrulegarci egemomss 39 haftalık olucaz çok şükür karnımda hiç çatlak yok bekarligimdan sadece kalçamda ve dizlerimin arkasında çatlak var hamilelikte birazda çatlamaya başladı hiç birşey kullanmıyorum
angela4 egemomss Ben biraz çekiniyorum güzellik merkezlerinden bulundugum sehirde hastanede buz lazere gitmiştim evlenince başka şehire yerlestim sanırım bikini bölgemi yaktılar önceden izler yoktu şimdi yanık kahverengı ızler onlarda kötü duruyor catlak kapatalım derken mahvetmezler umarım 😞
Ssevo_0713 egemomss ben şuan 30. Haftadayım çok şükür hiç bir çatlak şişlik ödem oluşmadı umarım böyle devam eder bazen doğumdan sonra da olabileceğini Söylüyorlar
birmeleginannesiiii egemomss benim de bacaklarım çatladı. Bazen naparsan yap gerçekten önüne geçmiyorsun. Lieracın çatlak görünümünü azaltıcı jelini aldım, doğumuma çok az kaldı. İnşallah işe yarar 😕
2505 egemomss kesinlikle yapıyla ilgili ama ben üzülmedim ya güzel oğlumun izleri bende onlar ☺️ Şimdi yerini güzel kızım alıyor inşallah 🐣
NazMH Karnimda yok ama goguslerimin alt kisminda var… karnimda da cikmadan dogursam keske diyorum, 38.haftaya girmek uzereyim.
Saribezlikadin egemomss geçen sene bi doğum yaptım zaten aşırı çatlağım vardı şimdi diğerlerinin uçlarından iyice ilerlemeye başladı çatlaklarim dünya haritasi gibiyim
aframoms13 egemomss bio oil ve lierac kullanıyorum ben memnunum. Su içmemize de dikkat etmemiz lazım bu dönemde. Bence çatlakları kafaya takma bı canlı dünyaya getirmek kolay iş değil 😘
ilknurrruzn egemomss Ne yaparsam yapayım çatladım çatır çatır hemde 😭 Tek sıkıntım baktıkça moralim bozuluyor sonra eşime sarıyorum ya beğenmezsen ya soğursan diye psikolojik olarak böyle düşünüyorum 🤦🏻♀️ Benim gibi olan var mı ?
egemomss ilknurrruzn Ben🙋♀️ Bir de baya takıntılıyım vücut konusunda. Baya zorlanacağım gibi görünüyor ama bebeğime değer..
Tuana_ egemomss amin canım benim olsun bebişlerimizden hatıra 🙏🙏 Allahım uzun ömürler versin hepsinede ❣️