Merhaba ben de adetime 4-5 gün kala öğrendim beta 50 falandı sanırım. Ama betayı baz alma her kadında değişebiliyor, önemli olan düzenli olarak artıyor mu? Mesela benim 3. Haftamda beta 50yken başkalarının 200-300dü. Ben de endişelenmiştim ama çok şükür düzenli arttı ve sağlıkla 19. Haftaya geldik. Sadece stres yapma akışına bırak, çok düşünmemeye çalış. Kendini rahatlat. En büyük düşmanın stres. Olacağı varsa olur zaten, olmayacağı varsa da ne yapsan engel olamazsın. Allah gönlüne göre versin inşallah, şimdiki aklım olsa stresle hem kendimi hem eşimi darlamaktansa bu güzel haberin tadını çıkartırdım. Ve tabi ki eşine söyle 🥰 içinde tutulacak bir haber değil bu. Hem Allah korusun kötü bişey de olsa eşinin bilmesi gerekmez mi, tek başına değilsin bu yolda sonuçta.