Sinemkocak InsaneGirl 6 7 bin civari sanırım daha sormadık 😊 siz hangi doktora gidiyosunuz kac haftalik oldunuz
InsaneGirl Sinemkocak ben afşin öztaşa gidiyorum ama pembe mavıyle anlasmalıymıs orada da dogum ucretı 20 bün die duydum o yuzden degıstırmeyı dusunuyorum suan 26+2 oldum cnm
Katefat InsaneGirl 34 haftaya kadar Afşin beye gittim Cihangir ve pembe mavi ile anlaşmalı. Pembe mavi 12 bin Cihangir 7 bin demişti 34 ten sonra aritmi Hakan İbrahim beye geçtim 38+3teyiz yanlış hatırlamıyorsam aritmi de 4600