ilknurrruzn Canım bence hiç çekinme ama yine de tabii ki sen bilirsin. Doğum psilolojisi çok önemli ve 31 hafta henüz geç değil. Bebeğin ve sen daha önemlisin. Fatma hanıma bende çok geç gittim sorgulamadı bile yani gayet normal. Netice itibariyle doktor tercihi sana kalmış bir durum. Rahat bir doğum gerçekleşmesinin büyük bir sebebi de doktora bağlı. Hakkında her şeyin hayırlısı olsun yine de hangi doktoru tavsiye edersen et güzel bir doğum olur inşallah 💕