ilknurrruzn İlknurcum ben 38 haftaya girdim Elif hanıma sadece bir kez gittim ve beklentimi hiç karşılamadı. Şimdi iyi ki Fatma hanıma devam etmişim diyorum o kadar ilgili kii senin sormak istediğin her şeyi kendisi sormadan anlatıyor. Ve çok pozitif bir insan yanından hep mutlu ayrılıyorum. İlgili olduğu kadar sahiplenici ve samimi. Ben herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum