RBK Ozge_5516 Tayfur beye gittim ama simdi gün de kalmadı kime denk gelirsek artık sen hangisine takiplisin ☺️
Deletedmom_37 Kubranur11 Özel jimere gittim ama ordan sonra doktorumu değişirdim şuan Op dr evrim aydın a gidiyorm özel muayenesi var ama sanırım onuda değiştiricem 😅
Kubranur11 Deletedmom_37 aa nedn evrim hanim tatli bi doktor bende cekirge dorukta kadin dogumda ebeydim cok dogumlarina girdim evrim hanimin 🥰🥰kime gecmeyi dusunuyorsunuz 🙂
Salihakyml Deletedmom_37 Değiştirmeyi düşünüyorsan Esentepe hastanesi neşe kaplan Karakaş var ben ona gidiyorum çok da memnunum insanı öyle bir rahatlatıyor ki anlatamam
Deletedmom_37 Kubranur11 tekrar jimer e eski doktoruma gideceğim nuray sözeri altıner e gidiyordum bilmiyorum ben özel muayene olduğu için çok sevemedim hastane ortamı daha iyi geldi 😊
Kubranur11 Deletedmom_37 kendi zaten pozitif biri guleryuzlu poztif geciyor dogumlarida 🙂 norml mi istiyorsunuz bi aksilik olmadigi surece 🙂