1Pamuk merhaba zaten gitmissiniz ama yinede yazayim bende 35. Haftadayim 4 haftadir ayni seyleri yaşıyorum bu 2. Gebeligim oldugundan panik vs yapmiyorum yalanci sanci oldugunu biliyorum çünkü
Ancak sancilar duzenli olursa araliklari 5 dk kadar olursa doktora kesin gitmek lazim
Zaten 35de artik özele gidiyorsabuz 2 haftada bir falan nst icin cagiriyorlar sık takipte kalin acikliga vs bakilir nst de sanci cikmasi durumunda cunku