1Pamuk canım hiç korkma , ben 34 haftalıkken doktorum cokk dikat et bebek kanala inmiş her an doğum olabilir dedi bir de rahim duvarların baya yumuşak dedi , vajinamda baya ağrı hissediyordum yürürken ,bir de yalancı sancılar çekiyordum hergece uykumdan sancıyla uynaıyordum ama hiç dikat etmedim yürüyüşe günlük işlerime devam ettim , 37 haftalık olunca plates topuna bir de squatlara başladım , 36 haftadan hergün 5 er tane hurma yiyorum , ananas yiyorum , 36 haftada 1 cm açılmam vardi , simdi 2 bucuk olmuş , 39+4 um sancılarım artti ama gel gör ki bebek gelmiyor 🙈