Bucciemir Benim de ya 29 ya da 30 Eylül inş haftaya Çarşamba son kontrol de kesinleşecek heyecan dorukta😊 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inş hepimizin 🤲🤲
Snmdrm Meryemgundogdu2_ banada doktorum 30 eylul yada 3 ekim dedi . Sizin ne kadarlık olucak 30 eylulde ? Kanamam gelıncede her an gelebılır hazırlıklı al dedi kuafore fln gittim bende :)
Meryemgundogdu2_ Snmdrm ilk doğumunuzsa eğer ekimi bekleyin ama ikinci sezeryansa beklemiyor tabi bazı doktorlar ama genelde 38i görelim diyorlar 😊 hayırlısı olsun inşallah canım🥰
Snmdrm Ebruka02 ne kadarlık oldugunda doguracaksınız bnm 30 eylul yada 3 ekim dedi ama 37+6 oluorm o gun .
Snmdrm Meryemgundogdu2_ 30 eylulde ne kadarlık olucak acaba banada doktorum 30 eylul dedi bn 37+6 olucam .
_mira_2022 Sevde123 o zaman rabbim kolay doğum nasib ettsin bütün HAMİLELERE onalara beraber yarında bize amin
_mira_2022 Sevde123 MAŞALLAH canım sağlıcakla büyüt rabbim analı babalı büyütsün darısı başıma İNŞALLAH 😊🙏