mf_1114 bende öğrendiğim gibi bıraktım sana burda kötü bir şey söylemek hakkım değil biliyorum çok zorlu bir süreçti hala canım istiyor ama bebeğime bunu yapamam 5 dk nefes için onun hayatını çakamam dedim Allah korusun bir şey olsun hep vicdan azabı zor oldu ama 4 aydır içmiyorum hala deli gibi istiyorum ama bunu ona yapamam umarım hemen bırakırsın sigara içerken bebeğinin ultrason resmine bakarak iç doktor bana plesantaya kurşun sık daha iyi demişti belki bu sözle yardımcı olur ilk bıraktığında stres çok oluyor ama zamanla geçiyor o stres sabır