Emine123kuzu Kızlar bebeğim 2600gram ve 48 cm doktorum minyon bir kızın olacak dedi. Bunu kemik gelişimine Bakarak mı söylüyor yoksa kiloyla mı ilgili, sizlerin bebekleri bu hafta da ne kadar?
Edabykl Emine123kuzu 35+3 de 2734 gramdi yani cokta bi fark yok aramizda o alir kilo suan 37+3 um 3234 gram oldu
fatmaa37demi5 Emine123kuzu bence kilosu çok da düşük değil. 35+6 da gitmiştim bende en son 2 kilo 820 gramdı. Şimdi 37+6 olduk
Emine123kuzu Edabykl inşallah bilemedim bende gelişimi kilosu boyu iyi dedi sonra minyon bir kızın olacak dedi sağlıkla gelsinler ben anlayamadım sadece de 🤗
Emine123kuzu Iremshn genelde 2800 demiş herkes benim ki bi 200 gram aşağı da heralde ondan minyon dedi sorun yokmuş ya önemli değil
Bebekdelisi Emine123kuzu 2550 dogurdum cnm mınyon dedıklerı kız suan dayan gibi bazısı içerde bazısı dısarda büyür hiç üzülüp günlerini zyan etme♥️
Emine123kuzu Bebekdelisi yaa ne güzel dediniz, yeter ki sağlıkla gelsin ❤️ iyi olsunlarda bir şekilde dünyaya gelen büyüyor 🤲🏻
Emine123kuzu Bebekdelisi yaa ne güzel dediniz, yeter ki sağlıkla gelsin ❤️ iyi olsunlarda bir şekilde dünyaya gelen büyüyor 🤲🏻
Emine123kuzu PapatiA benimde öyle olacak sanırım geri de demedi haftasına uyumlu kilosuda boyuda ama azıcık minyon olacak dedi
Bucciemir Ben de bugün Dr gittim 36 hafta 3 gün benimki de 2900 dedi son haftalar daha çok alıyorlar.. 15 gün sonra sezaryen için gün verdi bir aksilik olmazsa 3 kiloyu geçsin yeter sağlıkları yerinde olsun kilo alırlar doğunca Allah’ın izniyle 🙏
Emine123kuzu Bucciemir benimde makat geliş dönmezse ve böyle defam ederse eğer sezeryan dedi 3 hafta sonraya gün verdi, insallah o zamana biraz daha kilo alır minik hanım❤️
izobellaaa-_- Bence kilo ile demiştir canım sonradan çokk çok tombiş olan bebek gördüm insan ister istemez tabi kafaya takıyor kilosunu 😊
Emine123kuzu izobellaaa-_- minyon diyince bir düşündürdü , yeterli mi gelmedi ki dedim minik olsun sağlıklı olsun yeter ki❤️
Edabykl Emine123kuzu Alir kilo çünkü çok fark yok aramizda suan 37+3 um bugun kontrole gittim 3234 olmuşuz