Kubra-2363 Tebrik ederim allah gönlünüze göre nasip etsin sağlıklı sıhhatli inşallah. Doktora gitmek için adetinizin geçmesini beklemenizi tavsiye ederim. Bende 2 bucuk haftalıktı belirtilerden yola cıkarak yapmıstım aynısı oldu erken gittişim için çok git gel yapmış