babyboy1 Ela12 hayırlısıyla sağlıcakla allahın izniyle kavuşsaydık bi bebişlere 🤲🏻 40ı görmek istemiyorum ama bu gidişle görücem galiba çünkü çok sabırsızlanıyorum 😬
Zeynep89 Sizlerdede ayni dusunce varmi bilmiyorum ama . Herkeste bir grip salgini var su aralar allahtan uzak duruyorum . Dogumda korkuyorum gelenleri kirmadan nasil uzak tutucaz ? Insan simdiden kaygilaniyor . Minnacik olucaklar nede olsa 😊
Canan2018_ Devlet özelden daha iyi dogum için. Sonuçta bize tek yardım edebilcek olan rabbim özelede gitsen aynı işlem devlete de
HticeAkan babyboy1 amin canım sağol yarın doktor kontrolümüz var bklm ne durumdayız. Umarım naz yapmaz🤭
babyboy1 Ela12 bekleriz bekliyoruzda zaten ama insan sabırsızlanıyor 🙊 40ı geçmesinde zamanında yine gelsin 😃
FatmaEren [bilinmeyen] kafam da çok soru işareti var çok korku var canim ama gittiğim hastaneyi o kadar kötülediler benim de 5 haftalıkken kanamam oldu mecbur büyük bi hastaneye yatmam gerekti orda yattim 3 4 gün ve doktordan tut hemşireye kadar o kadar iyiydiler ki anlatamam memnun kaldım oraya başladım ama tabiki tereddüt lerim var. O gün yaptığın gece tek başına bi doktor 35 sezeryan yapmıştı ve beni de cesaretlendirdi diyebilirim. Yattigim yerde herkeze sordum herkez ilk çocuğunu orda doğurmuş ve 2. Ye gelmiş 3. Gelmiş memnunlar artık Allah neyi nasip ettiyse onu görücez
Ela12 [bilinmeyen] kuzenlerim var bakalım kaynanamla pek iyi değiliz zaten rahat edemicemi söledim eşimede anlayışlıdır sağolsun annesininde huyunu bildiği için
Ela12 babyboy1 valla bir yıl olacak evleneli tam düğün tarihime denk gelio doğumum o yüzden o gün olsun diye dua ediyorum bendede çok heyecan var bazen duygu karmaşası yaşıom 😂