asetonluoje kendi odamda park yatakta yatırdım bebek ilk doğduğu zamanlar boğazına cok süt geliyordu ve öksürüyordu o an müdahele etmek gerekiyor ve saat başı sarılık olmasın diye emzirmeniz lazim doktorda yüzü sana dönük olarak uyusun demişti yan yatırıyordum