asetonluoje nasip olursa cocuk odası olan yere kendi dolabımı da taşıyıp o odayı çamasır odası olarak kullanıcam bebegimin de dolabı ve sifonyeri orda olur yatak odam çok dar oldugu icin besigi de bu haliyle koyamam. Ilk zamanlar emzirme alışma vs en az 1 sene aynı odada uyuruz zaten sonrası Allah kerim 😇